03-683-20-21

אסולין קומפרסורים - אוויר דחוס זה אנחנו - מאז 1978
נענים לכל אתגר בתכנון, ייצור, התקנה ותחזוקה של מערכות אוויר דחוס בישראל

03-683-20-21

אסולין קומפרסורים - אוויר דחוס זה אנחנו - מאז 1978
נענים לכל אתגר בתכנון, ייצור, התקנה ותחזוקה של מערכות אוויר דחוס בישראל

אמנת שירות

דף הבית » אמנת שירות

מערך השירות הטכני של החברה הינו בפריסה ארצית.

המרכז הלוגיסטי ממוקם באזור התעשייה בחולון כשבמרכזו פועל מוקד שירות לקוחות מתקדם.

טכנאי השרות ומכונאי האחזקה הינם בעלי ניסיון מוכח של מעל 2 עשורים כל אחד, במדחסים בורגיים, מדחסים בוכנתיים ומייבשים.

במרכז הלוגיסטי נמצא מחסן החלפים המרכזי ומעבדת השירות המרכזית של החברה.

מערך השירות הינו ממוחשב על מערך ERP מתקדם, כאשר קריאת השירות שנפתחה נמצאת בבקרה שוטפת מרגע ההודעה ועד למתן השירות בפועל באתר הלקוח.

להלן אופן מתן השירות ע”י אגף השירות:

1. שעות פעילות מוקד השירות – א’-ה’ בין השעות 07:00-17:00.

2. שעות מתן השירות ע”י טכנאי – א’-ה’ בין השעות 07:00-17:00.

3. תמיכה טכנית טלפונית – ניתנת ע”י מחלקת הייעוץ הטכני בשעות העבודה הרגילות.

4. קריאת שירות – הגעה ללקוח עד 48-72 שעות, אלא אם כן תואם אחרת.

5. קריאת שירות ללקוח מושבת – יעשה מאמץ להגיע בו ביום ובכל אופן תוך 24 שעות.

6. קריאת חירום – קריאה מעבר לשעות הפעילות השוטפות, החיוב יתבצע לפי תעריף של קריאה חריגה.

7. חלקים – החלקים הנדרשים לביצוע הטיפולים והתיקונים מוחזקים במלאי השוטף במרכז הלוגיסטי וברכבי השירות.